Kvalité

Kvalité

Vad är kvalité för dig?

För mig är kvalité att kundens förväntningar motsvarar det de får.

Vad kan du förvänta dig oavsett uppdrag?

Respektfullt bemötande före, under och efter uppdrag.

Äkthet, ömsesidig respekt, medkänsla och långsiktighet.

Öppenhet för dialog om förbättringar under uppdragets gång.

Utvärdering och uppföljning av varje kurs, föreläsning och samtalsuppdrag.

 

 

Vad kan du förvänta dig när det gäller kurserna? 

Möjlighet att välja mellan dag-, kvälls- och helgkurser.

Möjlighet att träffa och lära känna alla deltagare innan kursstart om så önskas.

Möjlighet att lära dig färdigheter som är användbara både i privat-, arbets- och familjelivet.

Möjlighet till feedback mellan kurstillfällena via forum, mail och telefon.

Att det är högst 12 deltagare på kurserna.

Att kursen förmedlas av en certifierad gruppledare som har fått höga betyg i tidigare kurser.

Att förhållningssättet som förmedlas stärker barnets självkänsla, självförtroende, mod, ansvarstagande och samarbetsförmåga.

Att tystnadsplikt gäller.

 

Vad kan du förvänta dig när det gäller coachsamtal?

Att det är du som avgör ämne och vart vi ska nå.

Att det är din process och potential som är i fokus.

Att coachen står för strukturen.

Att coachen är intresserad och ställer frågor som leder dig framåt.

Att samtalet stannar mellan mig och utövaren oavsett vem som betalat.

För att kunna hålla en hög kvalitet är det viktigt att följande gäller vid kurser och föreläsningar:

  1. När anmälan är gjord och har blivit bekräftad av Maria Klein är den bindande.
  2. Vid avbokning 2-4 veckor före uppdragets början faktureras 50% av arvodet.
  3. Vid avbokning mindre än 2 veckor innan uppdragets början faktureras hela arvodet.
  4. Plats i kurs kan överlåtas i samråd med Maria Klein.
  5. Maria Klein har rätt att avboka föreläsning eller kurs vid för få anmälda. Fulla avgiften återbetalas.

 

Följande gäller vid samtal:

  1. När vi överenskommit om tid för samtal är anmälan bindande.
  2. Ombokning av tid går att göra efter överenskommelse men helst minst en dag innan.
  3. Vid avbokning mindre än 24 timmar innan samtalet faktureras 50% av arvodet.
  4. Om Maria Klein avbokar samtalet mindre än 24 timmar innan samtalet bjuder jag på en extra timme.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.